Hitta din fråga och få ett supersnabbt svar.
Vanliga frågor och svar
Frakt och leverans
Design, tryck och leverans tar vanligtvis 3-6 arbetsdagar. Innan du lägger din produkt i varukorgen ser du den beräknade leveranstiden under knappen ”Lägg i varukorgen”.
Vi skickar till Danmark.
Vi erbjuder fri frakt på ALLA beställningar.
Under knappen ”Lägg i korgen” ser du din beräknade leveranstid och du kommer att få ett meddelande via e-post när ditt paket har skickats. Om du inte hittar meddelandet, vänligen kontrollera din skräppostmapp.
När ditt paket har lämnat vår produktionsanläggning tar det alltid en liten stund för paketet att behandlas av fraktleverantören och du kommer att se leveransdatumet i spårningssystemet efter 1-2 dagar.
ordning
För att beställa en produkt, följ dessa steg:
1. Gå till zimeo.se.
2. Välj önskad produkt.
3. Anpassa den efter dina önskemål.
4. Kontrollera förhandsgranskningen och klicka på ”Lägg i korgen”.
5. Klicka på ”Checka ut nu”, fyll i de obligatoriska fälten och slutför betalningen, varefter du får en orderbekräftelse via e-post.
Du kan välja att betala via PayPal, Google Pay, Amazon Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Klarna faktura och Klarna direktbanköverföring. För att kunna behandla din beställning på ett säkert sätt är alla dina uppgifter SSL-krypterade.
Om du inte kan slutföra din beställning, följ dessa steg:
1. ladda om sidan eller försök att slutföra din beställning med en annan webbläsare.
2. kontrollera att du har fyllt i alla obligatoriska fält korrekt. om det fortfarande inte fungerar, vänligen kontakta vår support på support@zimeo.se. Vi hjälper dig gärna!
Nein, wir legen die Rechnungen nicht mit in das Paket. Du kannst das Paket also direkt an die Person schicken, die es erhalten soll. 🎁
Ändringar och returer
För att garantera leverans före jul är det för närvarande inte möjligt att ändra eller avbeställa din beställning och dukarna kommer att vidarebefordras till produktionen så snart beställningen är lagd så att de kan tryckas så snabbt som möjligt.
Personligt anpassade produkter kan inte returneras enligt lag.
Detta ska inte hända! Skicka oss ett e-postmeddelande till support@zimeo.se och skicka oss en bild på din skadade produkt. Vi kommer då att kontrollera din begäran omedelbart och återkomma till dig. 😊
Kontakta oss
Det bästa sättet att nå oss är via e-post på support@zimeo.se
Vi är ett ägarstyrt företag med säte i Eschborn, nära Frankfurt am Main.
Adress Företagets huvudkontor:
JS E-Commerce GmbH
Kölner Straße 3
65760 Eschborn
Tyskland